Jak nakupovat?

  1. Nákup zboží ve velkoobchodním eshopu Orijin Tea je podmíněný registrací. Zvolte možnost 'zaregistrovat' v pravém horním rohu. Na registrační stránce vyplňte všechny tučně uvedené údaje (povinné). Ve svém zájmu prosím do formuláře uvádějte přesné a pravdivé údaje. Chcete-li dostávat e-mailem zasílané novinky, zaškrtněte volbu "Chci dostávat novinky e-mailem (newsletter)". Pokud si přejete zásilky zasílat na jinou než hlavní/fakturační adresu, vyplňte prosím i sekci 'Dodací adresa' (přístupná po zrušení volby 'Dodací adresa je shodná s fakturační'). Registraci dokončíte tlačítkem "Registrovat". 

    Nyní je třeba vyčkat na schválení registrace z naší strany (max. 2 pracovní dny). Po schválení registrace Vám přijde automatický email s vygenerovaným heslem do Vašeho zákaznického účtu. Pokud e-mail nepřichází, zkontrolujte prosím složku nevyžádané pošty (SPAM). Heslo můžete kdykoli změnit v Nastavení účtu. Pro obnovení ztraceného hesla slouží odkaz "Zapomenuté heslo" na přihlašovací stránce.

    V případě nejasností ohledně registrace Vás budeme kontaktovat. Velkoobchod (VO) je primárně určen pro čajovny a obchody čajem. Pro možnost odběru našeho zboží do restaurací a/nebo pro jiné účely lze domluvit individuální slevu z maloobchodních cen.

  2. Zboží lze procházet dle kategoríí, k čemuž slouží hlavní odkazy ČAJE a KERAMIKA v horním menu. Po najetí myší na kterýkoli z nich lze vybrat a otevřít přímo žádanou kategorii. Po otevření libovolného odkazu je další menu v levé části stránek. Zboží je rozděleno do přehledných kategorií a podkategoríí. Další možností je použití full-textového vyhledávače v horním menu. Vyhledávat lze dle názvů, kódů zboží ap.

  3. Pro vložení zboží do košíku vyberte požadované parametry (množství, počet kusů, typ, barvu ap.) a poté klikněte na zelené tlačítko "vložit do košíku". Pokud v detailu produktu tlačítko není, je produkt momentálně vyprodaný/nedostupný. Po každém přidání produktu do košíku se Vám zobrazí stránka s jeho aktuálním obsahem.

  4. Do košíku se kdykoli dostanete po kliknutí na ikonu košíku v pravém horním rohu. Objeví se přehled Vámi vybraného zboží. Zde je možné dodatečně upravit množství vybraného zboží, případně některé položky odstranit kliknutím na černý křížek v řádku se zbožím, které chcete z objednávky vyřadit.

  5. Pokud jste vybrali veškeré požadované zboží a přesunuli jste ho do nákupního košíku, klikněte na odkaz "Pokračovat" vpravo dole. Na další stránce vyberte požadovanou kombinaci 'Dopravy' a 'Platby' a pokračujte opět odkazem "Pokračovat ".
    Při platbě bankovním převodem vyčkejte na email s konečnou částkou a údaji k platbě. Naše bankovní spojení najdete v případě potřeby na stránce O nás.

  6. Nyní je třeba zaškrtnout volbu "Souhlasím s obchodními podmínkami" a kliknout na tlačítko "Odeslat objednávku". Obchodní podmínky jsou přístupné v patičce webu. Následně se zobrazí stránka "Objednávka odeslána" s rekapitulací Vaší objednávky. Tím je objednávka dokončena a zboží závazně objednáno. Současně Vám přijde potvrzení objednávky na uvedený e-mail. Pokud Vám e-mail nepřijde do 15 minut zkontrolujte prosím složku nevyžádané pošty (SPAM).

  7. Veškeré objednávky jsou závazné. Pokud dojde mezi vyřízením a odesláním objednávky ke změně cen, platí vždy ceny v den objednávky.

  8. Aktualizace stavu objednávky Vám budou zasílány na registrovaný e-mail. Stav Vaší objednávky můžete také sledovat ze stránky "Můj účet". Ve chvíli kdy je v systému zadáno číslo balíku, objeví se u objednávky odkaz "Sledovat zásilku". Po jeho otevření se dostanete na stránku Sledování zásilek České pošty a uvidíte informace o Vaší zásilce. Číslo zásilky Vám přijde e-mailem ve chvíli kdy je zásilka z naší strany označena jako K odeslání/Odeslaná.