Obchodní podmínky

Kupní smlouva
 
Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb.) dle našich obchodních podmínek. Odesláním objednávky stvrzujete, že jste se seznámili s obchodními podmínkami našeho internetového velkoobchodu velkoobchod.orijin.cz a souhlasíte s níže uvedenými obchodními podmínkami - s odvoláním na §273 Obchodního zákoníku.
 
Kupní smlouva vzniká přijetím objednávky kupujícího prodávajícím. Veškeré objednávky přes objednávkový formulář, e-mailem nebo telefonicky jsou závazné. Předmětem smlouvy je zboží uvedené v kupní smlouvě - objednávce. Kupní smlouva je uzavřena formálním potvrzením objednávky prodávajícím.
 
Objednávka
 
  1. Objednávku zboží vytvoříte postupem, který je podrobně popsán v návodu Jak nakupovat.
  2. Po odeslání objednávky Vám bude e-mailem automaticky zasláno její potvrzení. V případě, že v tomto potvrzení najdete nesrovnalosti, okamžitě nás prosím kontaktujte e-mailem a/nebo telefonicky. V případě, že jste potvrzení nedostali, zkontrolujte složku nevyžádané pošty (SPAM), případně je možné, že jste špatně vyplnili údaje či chybně uvedli e-mailovou adresu.
  3. V případě že objednané zboží není skladem Vás budeme kontaktovat.
  4. Minimální výše nákupu v rámci velkoobchodu (VO) je stanovena na 4 000 Kč (bez DPH), není-li ujednáno jinak.
  5. Při nákupu zboží v hodnotě 5 000,- Kč a více (bez DPH) neúčtujeme poplatek za dopravu.
  6. Ceny uvedené na stránkách velkoobchod.orijin.cz jsou platné v okamžiku objednání. Veškeré ceny, včetně akčních, platí do odvolání nebo vyprodání zásob.
  7. Všechny ceny uvedené v eshopu jsou konečné (včetně DPH).
  8. Kupující může objednávku stornovat kdykoliv až do momentu jejího vyřízení.
  9. Na objednávky nad 10 000 Kč (bez DPH) bude aplikována jednorázová sleva 5%.
 
Zrušení objednávky ze strany provozovatele obchodu
 
Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v případech, že se zboží již nevyrábí / nedodává / není skladem a/nebo se výrazným způsobem změnila cena zboží.
 
O zrušení či změně objednávky z výše uvedených důvodů budete informováni a další postup bude po dohodě.
 
Vyhrazujeme si právo žádat platbu předem bankovním převodem u nových zákazníků a/nebo u zákazníků, kteří nám při předchozí objednávce způsobili ztráty tím, že si doručenou zásilku na poště nevyzvedli a vrátila se nám zpět.
 
Doručení zboží a způsob úhrady
 
Zboží zasíláme v České republice Českou poštou, službou Balík Do ruky (DR), případně službou Balík Na poštu (NP). V objednávkovém formuláři si zvolíte způsob úhrady z nabízených možností:
 
  • dobírkou: platbou v hotovosti při doručení zboží (faktura na dobírku)
  • bankovním převodem na náš účet (faktura se splatností)
 
Náklady spojené s balicím materiálem neúčtujeme. V každém balíku je přiložen platební doklad, který je nutno uschovat pro případ vrácení zboží nebo reklamace.
 
Přeprava Českou poštou - Balík Do ruky (DR) / Balík Na poštu (NP)
 
  • Při platbě bankovním převodem 137,- Kč
  • Při platbě na dobírku 230,- Kč
 
​Pokud objednáváte porcelán, keramiku či sklo, doporučujeme Vám požádat o příplatek za křehké zboží (+30,- Kč). Příplatek za křehké prosím uveďte do poznámky k objednávce.
 
Převzetí zásilky – reklamace mechanického poškození
 
Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky.  Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti pracovníka pošty. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít. S dopravcem sepište protokol o shledané závadě (zásilka bude přepravena zpět odesilateli) a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
 
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel!
 
 V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamaci poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.
 
Nevyzvednuté zásilky
 
Všechny zásilky jsou odesílány službou Balík Do ruky (DR) nebo Balík Na poštu (NP) a jsou opatřeny číslem zásilky pro její sledování (Track & Trace). Ve chvíli kdy byla zásilka odeslána najdete číslo balíku ve svém účtu a/nebo v emailové zprávě. Pokud je u objednávky vyplněno platné telefonní číslo budete Českou poštou informování o stavech zásilky také prostřednictvím SMS zpráv. Nepřevzetím či nevyzvednutím odeslané zásilky dochází k porušení kupní smlouvy (zboží nebylo převzato) a vzniká nárok na vymáhání nákladů na dopravu. Při nepřevzetí či nevyzvednutí zásilky adresátem účtujeme poplatek 250 Kč za promarněné poštovné a vratné.
 
Nedoručené zásilky jsou standartně uložené na Vaší dodací poště po dobu sedmi (7) dnů. Pokud zásilku nestíháte vyzvednout, chcete si ji nechat opětovně doručit nebo doslat na jinou adresu, lze využít on-line Služby při dodání České pošty. Všechny k tomu potřebné údaje najdete ve Vašem účtu, v emailu a/nebo v SMS zprávách od České pošty.
 
Reklamační řád
 
Reklamační řád se řídí dle zákona č.40/1964 Sb. Občanského zákoníku ve znění zákona č.136/2002 Sb. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé nevhodným užíváním věci, na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, ani na vady, pro které byla sjednána nižší cena.
 
Při reklamaci je třeba dodržet tento postup:
 
O reklamaci nás informujte telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu. Zde uveďte firmu, jméno, příjmení a důvod reklamace. Se zbožím musí být vrácen také doklad o koupi zboží, bez něj nebude reklamace vyřízena. Zboží zasílejte min. jako cenný balík, zásilky na dobírku nebudou přijaty. Náklady na poštovné se nevrací.
 
Vrácení zboží
 
Zboží je možné vrátit nepoužité, nepoškozené, kompletní a v původním obalu do 14 dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu. Zboží musí být schopné dalšího prodeje. O vrácení zboží nás informujte telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu. Se zbožím musí být vrácen i doklad o koupi zboží, bez něj nebude převzetí zboží a následné vrácení peněz vyřízeno. Po kontrole stavu a kompletnosti zboží Vám budou peníze vráceny bankovním převodem na Váš účet. Připište, prosím, číslo Vašeho účtu a kód banky.
 
Vráceny budou pouze uhrazené peníze za zboží, nikoliv poštovné. Zboží zasílejte min. jako cenný balík, zásilky na dobírku nebudou přijaty.
 
Bezpečnostní ujednání
 
Provozovatel internetového obchodu prohlašuje a zavazuje se, že veškeré údaje získané od zákazníků potřebné k objednání zboží, budou sloužit pouze pro komunikaci se zákazníkem a nebudou poskytnuty třetím stranám.
 
Upozornění
 
Nákup zboží za ceny uvedené v eshopu je možný pouze přes internet.
 
Závěrečná ustanovení
 
Prodávající si vyhrazuje právo tyto obchodní podmínky kdykoliv změnit. Tuto změnu a její účinnost prodávající vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách či jiným vhodným způsobem.